Kiedy opisujesz swoje Produkty wegańskie sklep, napisz o tym, jakie korzyści klient otrzyma jeśli wybierze twój produkt, a nie to, jakie są fizyczne właściwości obiektu. Jeśli na przykład oferujesz miejsce w pokoju w hotelu w którym znajduje się dwadzieścia pokoi z widokami na góry oraz wokół którego znajduje się las napisz o tym, że klient wynajmując u ciebie owo miejsce poczuje się spokojnie, zrelaksowany i będzie miał możliwość znaleźć się w pięknej okolicy, a rano będzie go budził widok gór zza okna. Jeśli napiszesz natomiast,że masz do wynajęcia pokoje w budynku, w którym znajduje się dwadzieścia pokoi, nie zwrócisz w żaden sposób uwagi swojego potencjalnego klienta. Dlatego opisując Produkty wegańskie sklep, trzeba zwrócić na korzyści, jakie przynosi korzystanie z niego, a nie na jego materialne atrybuty, które tak naprawdę są sprawą względną jeśli chodzi o opis oferty. Z najgorszej oferty można wyłuskać coś niesamowitego. Trzeba zwrócić uwagę klienta na jego doznania przy używaniu produktu, odwołać się do jego wyobraźni, a także obiecać zadowolenie za niską cenę.

Comments are closed.