Jeszcze nie tak dawno, bo jakąś dekadę temu, nie było lepszego miejsca do promowania swojej firmy, niż telewizja, radio czy też popularna prasa. Dzisiaj, na początku XXI wieku, wymienione media, straciły na znaczeniu, gdyż o wiele bardziej skuteczny, stała się korespondencja marketingowa. To właśnie dzięki promocji poprzez stronę internetową, firmy są w stanie przyciągnąć największe grono klientów, nie tylko krajowych ale także zagranicznych. Internet nie zna bowiem granic, jest nowoczesnym medium, które otworzyło mnóstwo dotychczas nieznanych drzwi i perspektyw. Marketing internetowy, opiera się w dużym stopniu o wykorzystanie firmowej witryny, która jest podstawowym narzędziem do prezentowania firmowej propozycji. Z marketingiem prowadzonym na forum globalnej sieci, wiążą się także inne zagadnienia takie jak – pozycjonowanie, czy też korespondencja marketingowa, kreowanie wizerunku, PR itd. Marketing internetowy, to zatem bardzo szerokie pojęcie, które obejmuje wiele oddzielnych mechanizmów. Z tego też względu, zajmują się nim profesjonalne agencje reklamowe, które dokładnie wiedzą w jaki sposób marketingowo wykorzystywać potencjał sieci.

Comments are closed.