Jeśli przychodzisz na spotkanie biznesowe, na którym masz zachęcić kontrahenta do swoich usług, musisz skupić się na dobrym przywitaniu, zainteresowaniu klienta, a później na pokazaniu swojej oferty. Nawet jeśli masz gotową i świetnie zapamiętana ofertę, z której znasz każdy szczegół, to nie możesz jej recytować. Powinieneś słuchać uważnie pytań swojego kontrahenta aby przystosować prezentację swojej oferty do potrzeb klienta. Nie możesz recytować oferty tak jakbyś czytał tekst z książki,b ot o nie brzmi wiarygodnie i wcale nie sprawia, że sprawiasz wrażenie profesjonalisty. Podczas prezentowania swojej oferty musisz zobrazować klientowi to, czym ona właściwie jest. Świetne w tym celu będą fotografie, które możesz przedstawić swoim kontrahentom. Wszystko oczywiście zależy od produktu. Dobrze jest czasami zainteresować klienta przyjazdem w miejsce, w którym znajdują się nasze usługi albo nasze produkty, ale to zależy od tego, czy taki przyjazd faktycznie jest potrzebny klientowi do zobrazowania rodzaju naszej oferty.

Comments are closed.