Jeśli przychodzisz do określonej firmy ze swoimi usługami albo produktami, powinieneś wyjaśnić na samym początku po co przyszedłeś. Powinieneś wcześniej oczywiście zapewnić, że nie zabierzesz więcej niż określoną przez ciebie wcześniej ilość czasu. Określenie celu wizyty pozwala skupić na sobie większą uwagę kontrahenta i pozwala stworzyć wrażenie, że jesteśmy konkretnymi partnerami do rozmowy, z którymi nie marnuje się czasu. Nie można oczywiście wyrzucać z siebie wszystkiego z tak zwanej grubej rury, warto jednak powiedzieć konkretnie jaki jest nasz cel. Możemy na przykład powiedzieć, że przyszliśmy z ofertą, która prawdopodobnie spełni potrzeby kontrahenta, jednak chcemy dowiedzieć się więcej aby wiedzieć, czy nasz produkt trafia w ich potrzeby. Do tego zacznie się rozmowa. Jeśli rozmowa dalej ostanie umiejętnie poprowadzona, będziesz mógł cieszyć się udaną transakcją na końcu albo przynajmniej umówieniem się na kolejne spotkanie. W trakcie rozmowy trzeba dbać o wyostrzanie pokazywania tego, co klient będzie z tego miał.

Comments are closed.